søndag 17. april 2011

Påskepynt

                       
                             Denne skulle gå over kulen. dekt med div
                           botansike materialer.
                     
                          Resultatet.
                          Jeg droppet den trekantet
                               formen som skulle gå over kulen.
                              Fordi jeg den var for stor til kulen
                            og ville ødelagt min proporsjon
                         for selve kulen. 


                      

                        

                       
                               Her ville jeg bruke ståltråd, som underlag
                      
                         Jeg fikk jeg laget
                       et egg av avis for å se
                       forskjellen mellom ståltråd
                      underlag og dette.
                     Dette går fortere å lage
                     og er letter å sette
                      på div botaniske materialer.

1 kommentar: